Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Gkia su!:D

Bonjour!
σμρ ηταν μια βαρετη συνη8ισμενη μερα. τι ποιο προτοτυπο απο τις μερες που και καλα ''διαβαζουμε'' για τις εξετασεις... αυτες οι μερες μου 8υμιζουν την βαρεμαρα και την ζεστη του καλοκαιριου πραγμα που με φοβιζει.Νμζ πως το καλοκαιρι ειναι μια ρουτινα οπως και να εχει αλλα ειναι ωραια ρουτινα κα8ολου κουραστικη με κα8ολου υποχρεωσεις (για τους περισσοτερους τουλαχιστον..).Εγω φετος ομως δεν διαλεξα αυτη την βαρεμαρα να εκπρωσοπει το καλοκαιρι μου ετσι το καλοκαιρι 8α κανω την 4η ταξη στα αγγλικα.-.-' αυτο σημαινει πως χανω την κατασκηνωση με τν Μαρινα-.-' αλλα προτιμω να κανω μια ταξη σε 2 μηνες παρα να ειμαι 1 μηνα περιορισμενη σε ενα χωρο ετσι και αλλιος εχω βαλει στοχο να τελειωσω τα αγγλικα πριν μπω στο λυκειο

Το καλοκαιρι ομως που ερχετε εκτος απο τα μα8ηματα αγγλικων 8α περιεχει και καλη παρεα.
Οι φιλες που γνωρισα φετος μπορω να πω πως ηταν οι καλητερες ever ε τρ 8α μου πειτε πως ειμαι υπερβοληκη (παντα ημουν) χα it's a part of myself.

Niνα σ'αγαπωωωωωω πολυ και 8α ειμαι παντα κοντα σου!<3


ρε παω να βαλω DVD να δω C.S.I las vegas:U

τλμ συντομα..φιλια ΠΑΝΤΟΥ :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου