Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Το καλοκαιρι βαριεμαι να πηγαινω σχολειο γιατι κανει ζεστη και βαριεμαι

Η αποσταση παντα αποτελει ενα προβλημα ή μια διευκοληνση.
Αλλα τις περισσοτερες φορες αποτελει προβλημα γιατι απο την στιγμη που σου λειπουν οι φιλοι σου πρεπει να περιμενεισ το καλοκαιρι για να τους δεις ποσο μαλλον τα ξαδελφια σου και τους παππουδογιαγιαδες σου που μενουν μακρια απο την πολη που μενεις.
Εμενα προσωπικα δεν μ αρεσει η αποσταση (γιατι σε ποιον αρεσει θα μου πειτε) γιατι την συγκεκριμενη στιγμη θα ηθελα να ειμαι σε μια εξωχικη παραλια μονη μου να με καιει ο ηλιος και να μαυριζω.Ωραιο ε? αλλα οχι αληθινο.Αλλα βεβαια υπαρχει και μια αλλη αποψη..δηλαδη οτν εχεις εναν εχθρο δν θες να ειναι γειτονας σου θα ηθελες να μενει στν Αλασκα οποτε ειναι και αυτο κατι..

Τελοςπαντων οι νομοι της φυσης δυσκολα αλλαζουνε οποτε..πρεπει να περιμενουμε 3 μερες ακμα για να ερ8ει αυτο το αναθεματισμενο καλοκαιρι,ναι μεινανε 3 γουαου οτν δεν διαβαζεις τλκ οι μερες περνανε ευκολα..

Αυτα..το Breaking Dawn ειναι πορωση! το αγαπω < 3

*το προβλημα με τν ορθογραφια μου και τους τονους μην το υποτιματε.. απλος εκραζομαι οπως ξερω(ποτε μου δν εμαθα να βαζω τονους)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου